fbpx

EKIPA, KI STOJI ZA AKROJOGO ...

Sandra Mestek

Ustanoviteljica znamke Akrojoga Slovenija

“Moj cilj je ljudem pokazati,  da skupaj, z nekaj zaupanja ter prepuščanja, lahko dosežemo zelo veliko ter, da je edina omejitev v življenju le ta, ki si jo postavimo sami. AkroJoga je  dinamična vadba, ki je preprosta in kompleksna hkrati. Moja pot se ni začela z veliko gibljivosti ali akrobacijami. Šele, ko sem se popolnoma predala tej  vadbi, se je moje razumevanje poglobilo v neizmerno strast in spoštovanje.”

PINA KAVKA

AFP osebna trenerka / inštruktorica

“AkroJogo vidim kot zmes gimnastike, akrobatike, plesa v paru, prav tako pa je trening za našo osebnost, za prepuščanje in zaupanje drugemu v paru ter nas uči vedenja v različnih odnosih med ljudmi. AkroJoga me je naučila pomembnosti pravilne izvedbe ter tega da smo si vsi različni, telesno, mentalno… in prav na toliko različnih načinov dojemamo svet okoli sebe in se nanj odzivamo.”

ALEŠ CEFERA

INŠTRUKTOR

“Z AkroJogo se s prekinitvami ukvarjam že 5 let, efektivno pa so za mano približno 3 leta izkušenj. Pred akrojogo sem treniral umetnostno drsanje in kasneje ples, kjer sem si, skupaj z ostalimi aktivnostmi, prislužil težave s koleni. Ne glede na to, da zaradi operacije meniskusa težko izberem šport, ki bi mi ustrezal, lahko rečem, da je akrojoga tista aktivnost, ki ne samo, da stanja ne poslabša, temveč ravno nasprotno – z redno vadbo so bolečine praktično izginile! Akrojoga pa ne vpliva blagodejno samo na telo, ker je pomembna sestavina tudi zaupanje, se s treningom krepijo tudi družabni in/ali partnerski odnosi.”

Sebastijan Založnik

Marketing

Hmm … le kje začet. Z AkroJogo sem se spoznal lani avgusta 2018 in od tistega trenutka dalje me je prevzela. Prevzela v pomenu, da sem želel občutke deliti z drugimi. Saj ta vrsta vadbe iz tebe dobesedno potegne, otroško “nagajivost”, ustvarjalnost, samozavest, občutek za telo … Na nezavedni ravni me je AkroJoga vedno bolj vlekla vase. Ker sem se zavedal, da to ni dovolj, kako ljudem pokazati-predstaviti te nore občutke, ki jih doživiš med samo vadbo, sem se odločil, da se “vržem” v marketing. Tako sem začel preko oglaševanja na družbenih omrežjih izlivati svoja čustva do same vadbe in s tem prikazati AkroJogo ljudem skozi moje oči.”