fbpx

#1 To so akrobacije, tega pa jaz ne zmorem

Omejitve si postavljamo sami, v naših glavah. Enako velja za stvari, ki jih zmoremo. AkroJoga se morda zdi kot znanstvena fantastika, sploh za nas, ki nimamo nobenega predznanja joge, akrobatike ali česa podobnega. Vendar si jaz in ti nisva tako zelo različni/a. Od malega sem veljala za bolj »leseno«, če lahko tako rečem. Motorika in gibljivost nista nikoli bili moji vrlini. Kako pa sem potem sploh lahko začela z AkroJogo?

Odgovor je, S PRAVIM PRISTOPOM. AkroJoga tečaji so sestavljeni na tak način, da do »akrobatskih« elementov pride prav vsak, ki ima nekaj volje entuziazma in vztrajnosti (kot pri vsaki stvari). Kar pomaga tukaj je to, da je AkroJoga zelo zabavna. Med treningi se razvija motorika, moč, gibljivost, mobilnost, čut za komunikacijo in še ogromno drugih prednosti, ki nam pomagajo v vsakdanjem življenju. Najbolje pa je, da se to »kar zgodi«. Zakaj? Ker je to edini pravi način za katerokoli stvar, ki jo počnemo v življenju. Da je dober občutek boljši od truda, ki ga vlagamo. Z obiskovanjem tečajev kar naenkrat pridobimo gibljivost, stabilizacijo, pogum, komunikacijo in AkroJoga elementi, niso več znanstvena fantastika.

#2 AroJoga ni zame za to sem prestar/a

Ta naša leta in omejitve …

Sarkopenija (izguba mišične mase in moči) je samo bolezen in ne naravni proces staranja. Dokazano je, da tudi, če v otroštvu nismo delali na gibljivosti, ne glede na starost lahko dosežemo vsaj 80 % gibljivosti. Kar je več kot dovolj za nadpovprečne dejavnosti in gibe, ki jih želimo početi. Tudi »špaga« je ena zmed teh (če je to tvoj cilj seveda 😉). Moj cilj je biti nadpovprečno zdrava in mobilna na vseh področjih v mojem življenju. Zakaj nadpovprečna. Ker smo povprečje spustili tako nizko, da povprečje ni več dovolj dobro. Kdo postavlja ta merila? Glede na to, kje je večina ljudi, tako se postavi merilo, podpovprečnega, povprečnega in nadpovprečnega. Ker pa smo na telesni ravni zelo nazadovali, povprečje ni več zadovoljivo, če želimo biti vitalni in zdravi tudi v zadnjih desetletjih svojega življenja.

#3 Kako pa potem lahko treniram z nekom, ki je 10 ali 20 let mlajši/a?

Tečaji so prilagojeni vsakemu posamezniku. To pomeni, da ne delamo samo AkroJoga elementov in morajo biti videti točno, tako kot je prav. Kaj pa je prav? Za vsakega posameznika nekaj drugega, glede na to, kakšne težave in konstitucijo ima ter kje se počuti udobno. Torej je na tečaju cilj vsakega posameznika pripeljati do določenega elementa na način, ki je pravilen samo njemu in ne ostalim petim. Zato ni pomembno, na kakšnem nivoju si in kakšne so tvoje sposobnosti. Vsak se primerja sam s seboj in spremlja svoj napredek. Seveda pa nam določeni elementi in koreografije pomagajo do tega, da vemo, h katerim ciljem stremimo in jih tudi dosežemo. Prav vsak, ki vztraja na tečajih AkroJoge.

#4 Imam določeno težavo (Bolečine v hrbtu, kolenu …), je AkroJoga zame?

Kot sem omenila, so tečaji in tudi elementi prilagojeni vsakemu posamezniku. Torej nekoga, ki ima povečano kifotično krivino ali težave v ledvenem delu, obravnavamo drugače kot nekoga, ki ima težavo v kolenu. Prav vsak pa ima svoje pomanjkljivosti kot tudi prednosti, na katere se »obesimo«. Na prednosti, da jih uporabimo za lažjo pot in slabosti, da jih izboljšamo ter s tem izboljšamo življenje vadečega. To pa je seveda najširši cilj AkroJoge. Dobro počutje (v svojem telesu), zdravje, vitalnost in sprejemanje sebe.

#5 Ali je AkroJoga zame samo, če sem prej delal/a jogo?

To nikakor ne drži. Zakaj? Tako kot ni treba znati joge, ko se odločimo za tečaj joge, tako ni potrebno znanje joge, da se lahko odločiš za tečaj AkroJoge. Lahko pa je pomoč, saj gre za telesno aktivnost. AkroJoga vsebuje prvine joge in njen pristop, ki se ga počasi naučimo na samem tečaju.

#6 Moram biti FIT, da se lahko udeležim tečaja AkroJoge

Če prej nisem trenirala ničesar, bo vsak začetek malo težji, ne glede na to, kaj bom začela trenirati.

Pri AkroJogi ni nič drugače, razen to, da postajamo FIT skozi zabavo, odnos in zavedanje telesa.

Tukaj pa smo seveda tudi učitelji, ki ti bomo, če nam boš dovolil/a, s spodbujanjem pomagali skozi izzive, ki bi jih imel/a pri kateremkoli špotu.

#7 Preveč sem zakrčen/a, AkroJoga ni zame

Ne morem stegniti nog, če poskusim se mi tresejo in me bolijo. Niti pomisliti ne morem, da bi imel/a nekoga na nogah.

Zakrčenost zadnjih stegenskih mišič in medenice je eden izmed večjih vzrokov za bolečo hrbtenico in njene degeneracije.

AkroJoga pomaga, da se vse to lepo raztegne. Imamo pa tudi en trik a več o tem na tečaju. Če AkroJogo delaš samo 1x tedensko, boš v enem mesecu že opazil/a razliko. Obljubim 😉.

#8 AkroJoga ni zame, ker nimam nič mišic in že dolgo nisem treniral/a ničesar

Največkrat je te mišice, ki jih »nimamo«, treba samo zbuditi. Zmožni smo veliko več, kot mislimo, če le imamo nekoga, ki to v nas vidi in nas usmeri v pravo smer. Mišice so zelo pomembne za zdravo, vitalno življenje in močne kosti. Aja pa še to … Več mišič imamo, več kalorij pokurimo že samo s sedenjem 😉. Na tečaju AkroJoge pridno pridobivamo mišično maso po celem telesu. To pomeni, da se nam telo razvije na vseh predelih. Kar naenkrat imamo več ravnotežja, bolj izoblikovano telo in se v telesu počutimo boljše.

#9 Ne upam si trenirat AkroJoge, saj lahko padem in se poškodujem

Res je, tako kot lahko padeš, ko hodiš po stopnicah, lahko padeš pri AkroJogi. Vseeno pa imamo na tečaju varovalce, ki skrbno pazijo, da se poškodba ne zgodi.

Ko delamo sami, se naučimo pravilno padati in pri tem odpravimo strah. Elemente delamo lepo počasi in čim manj prehitevamo, da smo vsi pripravljeni na to, kar delamo.

Obdržimo nekaj izziva, vendar na čim bolj varen način.

#10 Nimam partnerja in ne morem na tečaj AkroJoge

Na tečaju se trudimo, da najdemo vse, ki ste brez para in vas »poparčkamo«. V nasprotnem primeru se komu priključiš ali delaš z enem izmed učiteljev. V vsakem primeru se trudimo, da tvojo izkušnjo AkroJoge naredimo čim bolj nepozabno.

Dodaj odgovor